Flere og flere danskere er blevet nysgerrige på, hvordan de kan optimere deres privatøkonomi med uvildig finansiel rådgivning. Og nu vil den personlige rådgivning fremover være at finde i Vejle, når Finobo d. 15. marts slår dørene op til sin nye afdeling i Dandy Business Park.
Tættere på kunderne, tættere på frihed
For Finobo er placeringen i Vejle ikke en tilfældighed. Efterspørgslen fra Trekantsområdet er høj og ifølge medejer, Silas Christensen, så gør placeringen, at rådgiverne nu kan hjælpe endnu flere kunder:
’’Vi har længe kigget i retning af Vejle. Ikke kun fordi, at det er en dejlig by, men også fordi placeringen strategisk set giver rigtig god mening for os, da vi nu kan møde flere kunder, hvor de er. Vi har mærket, at efterspørgslen er der, så nu vil vi hjælpe kunder i hele Trekantsområdet med at sikre, at de opnår mere økonomisk frihed til det, der er vigtigt for dem.’’
Og der tegner sig allerede et billede af en travl opstart. Når rådgiverne begynder deres nye hverdag på Vejle-kontoret, så bliver det til en tæt på fyldt mødekalender.
Vil tilbyde vejlenserne et personligt alternativ
Når Finobos afdeling på Lysholt Allé 10 åbner, så får vejlenserne fremover et alternativ til den finansielle rådgivning, de er vant til fra bankerne. Ved Finobo er den finansielle rådgivning uvildig, og det giver forbrugere flere muligheder, fortæller Silas:
’’Vores uvildighed betyder, at vi udelukkende varetager vores kunders interesser, mens vi har hele bankmarkedet som vores produkthylde, når vi skal finde den helt rette løsning til deres behov. Det giver vores kunder flere muligheder, og vi oplever, at vi i langt de fleste tilfælde kan sikre dem en bedre løsning end den, de har i dag.’’
Samtidig vil rådgivningen ikke kun foregå på det nye kontor i Dandy Business Park. Den kan også foregå i hjemmets trygge rammer:
’’Vi ved, at det kræver tillid at invitere en rådgiver med ombord på sin privatøkonomi, og vi tilbyder derfor også at komme hjem til kunderne for at afholde rådgivningsmøderne i deres vante rammer. Men det er naturligvis helt op til den enkelte kunde, hvad de har mest lyst til.’’
Silas Christensen, Finobo